Alla inlägg under juni 2012

Av Näslund - 15 juni 2012 12:55

Idag är de ör många Studenten men inte för mig detta år heller eller aldrig blir de min tur.. Lite tråkigt men så är livet. Man kan inte få allt här i livet. Men de mest postiva med att ja inte har tagit studenten att jag har träffat min sambo/blivande man och underbara vänner ja inte skulle gjort annars....



Midsommar närmar sig med storm steg och nu är de en vecka kvar och jag planerar lite inför den dagen/helgen. Funderar på att baka en tårta då, men denna gången är den väldigt annorlunda...Mycket enklare än en princesstårta med.


Jordgubbsflan med limesötad phillycrème

 




Kristianopels midsommartårta

 


Av Näslund - 14 juni 2012 14:45

Idag fick jag äntligen mitt efterlängtade sms från POSTEN att jag hade ett paket att hämta på Alen.. 

Blev väldigt nöjd med mina nya bh;ar och trosor.  Hur de ser ut se bild nedan!

Tycker de är mycket snyggare om man har trosor som matchar bh;n.. 



Blev otroligt nöjd! 


         

Av Näslund - 12 juni 2012 13:45

Då var de snart helg igen då, eller ja e ju nästan ledig hela tiden ändå men jaja..

Vet inte ännu hur de blir till helgen antingen åker vi till Alfta i helgen och stamnar ett tag medans älskling jobbar och tar med oss katten så klart. Eller så blir de bara en mys kväll med älskling hemma.. Vi vet inte än.. Vi får se hur de blir.   


Men nog om de nu tar ja och dammtorkar lgenheten lite och dricker en stor kopp kaffe! :)



Ha en trevlig fortsatt dag allihopa! :)

       

Av Näslund - 11 juni 2012 13:02

Letar och letar fortfarande efter en snygg, sexig bikini för sommaren 2012. 

Men hittar ja någon tro? Har hittat några men de kostar mellan 500-1000kr (inte per del)

Varför finns de inga snygga men ändå hyfsat billiga bikini som följer mina krav för??? 

Arrrhhhh.... blir galen...... 


Vill ha en unik, sexig, snygg bikini gärna med push-up som formar brösten fint.

Storleken på överdelen ska vara 70D,

Storleken på underdelen 36/38.



Känner du till några annorlunda butiker på nätet som säljer bikinis som passar in på mina krav?

Skriv gärna de till mig då.. :)


   

Denna fina turkosa bikini, SEK 349:-

PANOS EMPORIO / MYTHOS BIKINI PUSH UP

VITAMIN A GOLD / NEW CELEBRITY STRING

SEK 589

 

Av Näslund - 7 juni 2012 22:24

Dagen har bestått av ta de lugnt sen en promenad till E-center och handla mat, p-piller till Tequila & massa annat.

Var riktigt skönt att gå till E-center i detta vackra väder. Lite varmt för min del hade gärna önskat de kunde fläkta lite.. Men blev bussen tillbaka i alla fall.. 


Har även ringt på en anonns på blocket idag om kattungar.  Eftersom vi funderar på att köpa en till liten katt. Har även de sista dagarna kollat på radhus, hus & större lägenheter i hela sverige i stort sett.  Blir ju till att flytta troligen efter jul. Men de återstår vell att se om de blir så eller inte. Skulle ialla fall vara skönt med en större bostad med våra planer och allt. 


Av Näslund - 6 juni 2012 00:13

Sveriges Nationaldag i dag, tycker vi ska vara glada för vårt land och inte säga massa dumt om varken svenska flaggan eller nationalsången. Jag älskar ialla fall Sverige

  




Här är en länk jag vill sprida, läs gärna den och sprid vidare; 

http://blogg.agria.se/fredriksteen/2012/06/05/snalla-sprid-sa-mycket-ni-kan-pa-twitter-pa-bloggar-pa-facebook/





Av Näslund - 4 juni 2012 14:32

1. Hur gammal är du om fem år? 24år (fyller 25)
2. Vem var den sista du träffade?svärmor o svärfar
3. Hur lång är du? 171 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? ...
5. Vem ringde du senast? Älskling

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Mamma (privat)
7. Vad är dagens planer? ta de lugnt
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa, det går fort.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda.
10. När såg du senast din mamma? nyår 2011

11. Vilken ögonfärg har du? grön/bruna

12. När vaknade du idag? runt 10
13. Har du någon gång hittat en katt? ja
14. Vilken är din favoritplats? Hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Där de är mkt folk och trångt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett nybyggt hus med min kommande familj förhopningsvis.
17. Vad skrämde dig som barn? mörker, spindlar
18. Vem fick dig att skratta senast? minns inte.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
 Ingen är för ung för något. (men äger inga)
20. Har du stationär eller bärbar dator?
 Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan
22. Hur många kuddar har du i sängen?
 2 har jag och två min fästman.
23. Hur många landskap har du bott i?
2 Skåne & hälsingland
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
 Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

26. Är du social?
 Ja om jag känner mig säker med folket.
27. Vilken är din favoritglass? Lakrits
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, Köpa hus och spara.
29. Tycker du om kinamat? Sådär
30. Tycker du om kaffe? Älskar kaffe<3

31. Vad dricker du till frukost?
 kaffe, vatten
32. Sover du på någon särskild sida? höger sidan
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Självklart!
35. Är du en beroendemänniska? nej

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
 nej
37. Vill du ha barn? ja de vill jag.. Men händer inget.
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? HAVET

41. Vad spenderar du helst pengar på?
 kläder och inredning till hemmet.
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Har du någon gång testat narkotika? ja
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe
45. Vem är den roligaste människan du känner? ...

46. Välj ett ärr på din kropp?
Har inga synliga..
47. Vad har du för ringsignal? Top Gun
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej
49. Flirtar du mycket? med min fästman då<3
50. Vart togs din profilbild för din blogg? The Studio-Malmö

51. Kan du byta olja på bilen?
 nej
52. Har du fått fortkörningsböter? nej har inte körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? minns ej
54.Läser du dagstidningen? nja i iphonen


55. Prenumererar du på någon veckotidning?
 Nej
56. Dansar du i bilen? har ingen bil
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? minns inte
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? inköpslista.
59. När var du i kyrkan senast? Kusinens konfirmation.

Presentation


Hej! Jag heter Veronica och bor tillsammans med min sambo och vår underbara katt Tequila & våran dotter Nellie, som föddes 27/3-13!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards