Alla inlägg under mars 2014

Av Näslund - 22 mars 2014 15:21

Tiden går väldigt fort och jag var varit sämst på att blogga den senaste tiden. Men har haft så mycket att göra nu med dottern. Och sen när hon sover har man inte orkat och haft tiden.
Nu är det inte långt kvar till Dottern fyller ett år, tänk vad tiden går fort. För ett år sedan var man höggravid och bara 5 dagar kvar till hon föddes. Nu är de fem dagar tills hon fyller 1.

Det roliga är att hon har utvecklats så in i Norden mycket. Hon går helt själv sen i måndags. Och kan säga några ord som -Nej, -Mamma, & även -pappa. De är verkligen gulligt ;) Sen så klart har det varit mycket jobbigt och en hel del förändringar i ens gamla liv (livet innan barn). Men finns ingenting jag ångrar med att vi fick henne och ett barn förstör inte ens liv och framtid. Att få barn är bara som ett fartgupp som man tar sig igenom och dessutom får man glädje av resten av sitt liv. ?? Älskar min dotter Nellie ??

Presentation


Hej! Jag heter Veronica och bor tillsammans med min sambo och vår underbara katt Tequila & våran dotter Nellie, som föddes 27/3-13!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards