Alla inlägg under augusti 2012

Av Näslund - 29 augusti 2012 11:04

Nu är de allt lite stressigt för oss, massa städa och putsa fönster. Sen får jag inte glömma bort att plugga massa heller. Är ledig från lektioner idag fast är ändå sjuk mitt i allt med. Men så idag blir de till att handla, posta brev till fk och putsa massa fönster!!!!

Har inte sovit nå bra vaknade halv sex och var utvilad men kunde sen somna om igen efter varit uppe en sväng på toa... Nu blir de vell gå upp igen!!! Börjar få ont i magen med-får de inland! Men enligt läkarna är de inte farligt!!!!!! Tror med att jag är överkänslig mot laktos och gluten med... Reagerar ofta på dem tillsammans!!!!

Av Näslund - 26 augusti 2012 20:50

Hem kommen från en underbar helg med släktingar. Eller ja älsklings föräldrar och morfar. Blev måla massa i stugan, kortspel, lyskväll och kräftskiva. Men för min del utan snaps!
Hade en härlig helg fast vädret kunde ju vara finare och skönare utan regnet. Men men. Nu väl hemma blir de en jobbig vecka framför oss med packa packa och packa. Städa och sen ska man få in lite plugga och fixa med pengarna..... Arhhhhh... Detta j*la strul.

Av Näslund - 23 augusti 2012 23:26

Dagen har bestått av varit sängliggandes; yrsel, helt slut i kroppen, feber och illamående.

Men nu på kvällskvisten har ja börjat få tillbaka lite av min vardagliga energi. Så kom på att ja skulle redigera mina bilder från när vi var ner till Skåne. Så de har ja gjort de sista 2-3 timmarna! Men har många foton kvar. Har bara gjort 5stk. Tar tid och man måste vara nogrann annars blir det inte alls bra! 

 

 

 

Av Näslund - 20 augusti 2012 16:36

Då var de slut på sommarlovet för denna gången och skolan började idag med info i hörsalen kl. 10.00

Skönt att ha något att göra igen efter man vänt upp och mer på dygnet. Blir till att läsa Sv2 distans, Religion 1 distans mot Hudiksvall och Matte 3B på plats fyra ggn i veckan. Men den ekonomiska biten har inte löst sig än. FK är inte alls sammarbetsvilliga. Nu kräver de ett läkarutlåtande och det läkarintyget med all info som finns de funkar inte denna terminen.... Arghhhh!!!!!
Blir så förbannad på detta jävla strul alltså!! De tror tamefan inte de är gratis att plugga eller hur jävla pantad får man då lov att bli!!!!!!!!

Av Näslund - 18 augusti 2012 10:00

God morgon allesammans!

Började dagen med att ligga kvar och mysa med katten medans jag planera lite vad de skulle bli för frukost denna lördagsmorgon.


Sen kom jag på den ypperliga idén om att baka scones, så då blev de till att baka det och duka fram på bordet. Så dagens frukost bestod av Scones med ost och smör, sommarbärs yoghurt med färska jordgubbar och ett glas juice. 


Måste börja tänka mer på vad jag äter och vad jag får äta. Kaffe kan ja inte alls dricka längre nästan mår illa varje gång jag känner doften av kaffe.. Har blivit väldigt känslig av dofter den sista tiden. Hoppas att de försvinner snart..



Nu blir de bara ta det lugnt i helgen, och Taco-mys med hjärtat ikväll.. 

 

 


Av Näslund - 15 augusti 2012 19:11

Nu är det ett tag sedan jag var här inne och skrev, och eftersom det är kanon fint och varmt väder ute har jag inte riktigt tid att skriva här inne fast ja använder Iphonen... ;)
Men nog om de så mår jag bra ialla fall och den friska luften i Skåne gör mig glad och har orken tillbaka.
Tiden den går fort och nu är det dax för oss att packa våra väskor för denna sommaren och bege oss norr över igen, imorgon kl. 9.40 rullar tåget från Lund.

Väl hemma blir det till att flytt-pack de mesta nu när vi är lediga och har tiden för sen är ja uppbokad till slutet av september. Bland annat flytta, packa, renovera, plugga och annat viktigt.

Var ialla fall till Lund igår och träffa Malin, blev en fika sådär på kvällen och gick runt lite. Först islatte på waynes, italiensk glass på glasskulturen och sen handlade jag med mig grönt te från tehuset Java. Ska bli skönt att dricka riktigt te igen och inte pås-te...

Av Näslund - 12 augusti 2012 23:48

Först idag var vi in till Malmö och gick runt lite, vid västra hamnen och sen i Folketspark. Sen blev de hem igen och ha Grillkväll med nästan hela släkten på mammas sida. Mysigt men en aning kallt i slutet av tiden vi satt ute på trädäcket!!!

Runt 22.50 tiden stog vi ute och kollade på stjärnfallen såg faktiskt rätt många. Riktigt starka med! Sen såg vi även ISS (internationella rymdstationen) som Christer Fuglesang var till. Väldigt coolt!!

Av Näslund - 11 augusti 2012 21:45

Dagen spenderades med mina underbara vänner från Österlen. Hade en mysig fika på Espresso House i Lund och sen gick vi runt massa och kolla runt på stan.
Hann tyvärr inte mes Lagerhause, Te huset Java och lite andra butiker som jag hade velat. Men får åka till Lund snart igen! Fika sen även på Falafel på Lunda Falafeln. Världens godaste falafel!!!!!!

Köpte röda ljus, gröna, plastfickor, skålar & kylklampar!

Presentation


Hej! Jag heter Veronica och bor tillsammans med min sambo och vår underbara katt Tequila & våran dotter Nellie, som föddes 27/3-13!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards