Alla inlägg under oktober 2012

Av Näslund - 25 oktober 2012 23:55

Idag har man först pluggat, fixat mig klar, åkt till E-center med tjejerna för handling. Sedan hem igen, äta snabbt. Sen väntade man besök. Var dags att färga håret igen. Klippte mig i tisdags och blev sjukt nöjd, och nu färgat. Kan inte bli bättre. Känner mig snygg igen. Nu ligger man i sängen efter en sjukt stressig men trevlig dag!! :) bortsett från att de kom SNÖ! :'(

Av Näslund - 5 oktober 2012 13:59

Har blivit en del pluggande idag, tänkte att jag skulle bli klar med Religionen senast fredag nästa vecka. Så jag kan satsa på bara Svenska 2 och Matte 3C. Skulle kännas skönt.

Snart är det ju även Höstlov (vecka 44=Halloween).

Blir en sväng upp till Hudiksvall under en dag under den veckan. Härligt att åka på en liten utflykt.


Men nu sitter jag här och håller på att fundera ut vad man ska ge sin morsa i present som fyller år om 1 Månad och två dagar. (2012-11-07). Och sen även vad man ska ge i farsdagspresent den 11 November tror jag det är.

Kommer verkligen inte på något alls. Det är illa, men måste vara något som man kan skicka oxå eftersom det är en bit eller närmare bestämt 82mil till mina föräldrar. Ni som läser detta inlägg kanske kan komma med någon idé vad man kan ge..   

Träffade M igår och hennes son på en fika på stan, det var väldigt trevligt. Eventuellt blir det kanske att hon och hennes son följer med till Hudik den 31/10. Hade faktiskt varit trevligt.  Hennes son är såå gullig. Verkligen ett sharm-troll. :)

 

 


Av Näslund - 1 oktober 2012 17:58

Herregud vad jag är less på detta, han sitter bara och spelar dator alltid utom när de är mat och dags att sova.
Blir så otroligt irriterad, hoppas han kan cykla iväg till Ica och handla margarin, kron jäst (röd) och mjölk. Men de kan han vell inte för de orkar han inte!!! Men sitta och spela ja de kan han visst. Hur f*n detta ska sluta de vet ja inte..... Så den ända tiden jag kan få datorn är när han sover och då är de ku mitt i natten...... Men han ser de bara som att -Nä ja sitter inte så mycket, du bara klagar!!!!

Presentation


Hej! Jag heter Veronica och bor tillsammans med min sambo och vår underbara katt Tequila & våran dotter Nellie, som föddes 27/3-13!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards