Alla inlägg under februari 2012

Av Näslund - 26 februari 2012 21:48

Denna helgen har varit väldigt lugn eller ja utom idag då. Städat hela lägenheten, diskat massa, handlat och haft besök av P's (älsklings) föräldrar och hans mormor. Mycket trevligt. Blev fika på Semlor (hemmagjorda så klart) och kaffe. Gott var de i alla fall. Sen blev de väldigt sen middag idag och blev Taco's de var de ända som gick snabbt nog för de inte skulle bli allt för sent. Nu blir de bara ta de lugnt,  nästa helg blir de nog evt. hälsa på lite släktingar till mig tror ja.   


Längtar otroligt mycket efter våren nu ja. Är otroligt trött på snön och allt sånt.  Nästa vecka blir de fixa massa saker och plugga massor.. Men skulle göra vad som hellst för att få åka utomlands med min älskling just nu, behöver värme och massa sol NUU. Behöver även börja styrke-träna (2-3ggn/vecka) , funderar faktiskt starkt på börja på "Active" i söderhamn även fast de är dyrt men de är troligen betydligt mer utbildade där en på de andra ställena. Sen även börja simma (1-2ggn/vecka).....  Från och med nästa vecka blir det bara nyttig mat, inget snask och läsk och sånt skit. Även mer vegetarisk mat, funderar även starkt på att bara gå över att äta vegetarisk mat helt sen.

Har en del massa  VIKTIGA saker jag och min sambo behöver fixa nästa vecka i alla fall.. 


Ha en fortsatt trevlig Söndag allihopa. //Nazze ;)





         

Av Näslund - 15 februari 2012 22:02

Idag har man mest slappat faktiskt, bakade lite semlor saknade bara mandlar så man kunde göra de helt o hållet.

Sen har jag diskat lite, så nu blir de en varm kopp te och sen försöka sova. Imon blir de till att plugga lite matte, Sv b, Religion. Känns skönt faktiskt. Även fortsätta städa massa..

Måste även ringa till läkaren med och lite andra viktiga samtal. :)

Lordi's trummis  Otus (Tonmi Lillman) dog även idag, tråkigt nog.. :(
Han blev 38 år gammal.

Av Näslund - 12 februari 2012 18:57

Haft en kanon helg, slappat mest utom idag som Philip (min sambos) föräldrar kom på besök och lagade mat tillsammans då de blev lasagne mycket god.

Nu på kvällen blir de slappa om vartannat springa ner till tvättstugan och tvätta massor.

Känns ändå som en bra kväll och skönt att man får tvättat, var länge sen sist..

Prövade även den nya Marabou chokladen i fredags Marabou Black Saltlakrits den var mycket god och den rekommenderas. Förra helgen pröva man Marabou Mandelsplit men de tyckte ja inte var fullr lika god smaka mer som Marabou helnöt..


På måndag blir de ringa E hälsan måste verkligen kolla upp min mage nu, har så sjukt ont nu..Hoppas de inte är nå farligt men sökte på mina symtom och de ledde mig till info om äggledar inflamation och de är ingen höjdare. Så de är nog AKUT nu alltså att man kollar upp de om man ska ha barn någon gång i framtiden.....

       

Av Näslund - 6 februari 2012 20:45

Hade en kanon helg i Lördags var man först i Gävle med underbara töserna och kolla i butiker och köpte lite grejor.

Senare på kvällen förfesta vi och sen gick vi ut på muskan i Söderhamn.. När vi skulle gå hem jag och P så var de runt 25 minus grader ute-så riktigt kallt. Kom hem runt halv tre på natten, så då var de bara att krypa ner i  sängen och sova. Eftersom man skulle på barn kalas på söndagen hos kusin Nora. De var trevligt att träffa kusinerna, och släkten lite. De var ju ett bra tag sedan man gjorde de sist. typ förra året. Idag gjorde jag även min första latte hemma väldigt enkelt men hade underlättat om man hade lite mer utrustning letade även efter syrups till latte men hittar inte den smak jag vill ha.. 



http://svtplay.se/v/2690924/melodifestivalen/har_ar_dead_by_april_-_mystery?sb,k169961,7,f,-1


Av Näslund - 1 februari 2012 20:37

Varit till CFL och E-hälsan idag och fixat lite saker, får troligen en tid snart då med på E-hälsan så man kan kolla upp en del grejor och så.

Tur man har så följde Marie med idag, kändes skönt, glad att jag har henne..

Sen blev de åka ner till stan och en snabb fika på Waynes Coffee med Elin efter hon klippt sig, för mig blev de en Brownies och en väldigt god caffe latte med smak av chili något jag verkligen rekommendera andra att testa.

Handla lite mat efter de och sen hem igen och laga mat och nu sitter man hemma uber trött och borde plugga. Men blir nog en kopp te och kolla på "Fuskbyggarna" på tv innan man sen ska sova. Hoppas mitt hemska illamående har försvunnit till man ska försöka sova lite...

Älskar min Philip <3 Du betyder allt för mig älskling.. Puss Haj ;) 






 

Presentation


Hej! Jag heter Veronica och bor tillsammans med min sambo och vår underbara katt Tequila & våran dotter Nellie, som föddes 27/3-13!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards