Alla inlägg under mars 2012

Av Näslund - 30 mars 2012 13:25

Jaha då var det helg nu igen tiden går väldigt fort, nu är det inte långt kvar innan jag får träffa min älskling igen. Men innan dess är de helg och sen på Måndag nästa vecka kommer min mormor och hälsar på från Skåne. Det kommer bli kul. Saknar verkligen min mormor, min familj/släkt och vänner från Skåne. 


Sen på Onsdag natt/kväll kommer min älskling hem-ÄNTLIGEN säger jag bara.

Men nu blir de duscha snabbt och byta sängkläder sen diska om jag hinner innan Elin kommer hit.


Puss hej allesammans! Nu säger jag TREVLIG HELG!!! Men först lite bilder från Norge som älskling fotat..



       

Av Näslund - 25 mars 2012 22:31

Helgen har bestått av varit med Elin hela tiden, trevligt. 

Köpt lite nya vårkläder med, som kan visas i nästa inlägg. 

Men nu till de VIKTIGA jag saknar min underbara älskling jätte mycket.<3<3<3<3<3<3<3<3

Och vill att han ska komma hem typ NU..

Middagen idag bestod av hemmagjord Broccoli soppa och våfflor till efterrätt (Är ju Våffeldagen idag, 25 Mars)

Stinky's nya sovplats  :)






Så här ser de ut där älskling och hans klasskompis bodde innan de fick huset/lägenheten de bor i Nu i Norge-Bergen.

I Närheten av jobbet deras. :)             

Av Näslund - 21 mars 2012 20:00

Dagen idag har bestått av att vara med Elin, laga mat (spaghetti & veg.färssås) mycket gott och tvättat massor. 

Så nu ska ja bara diska all disken och sen koka lite te och sen bara mysa massa med vår underbara katt Tequila och tänka och sakna min älskling..    

Var verkligen skönt väder ute idag med runt 20 plusgrader ute så våren närmar sig med stora steg nu, skönt att slippa kylan och snön tycker jag.. Hittade foton med massa minnen, från bl.a sommaren 2011.

     

Av Näslund - 20 mars 2012 22:19

Idag hade man en trevlig eftermiddag med Elin på stan, blev en fika sen åka ut på E-center och handla lite mat. Sen tillbaka hem till oss och mest umgås massa. Väldigt trevligt var de ialla fall. Sen fick jag även ett SMS från Philip att vi inte kunde prata innan Torsdag eller Fredag för då skulle han få internet.. Det är väldigt jobbigt att inte höra av sin sambo på två-tre dagar.   

Imorgon blir de ialla fall plugga massa religion A och tvätta mellan 14-18, så då har man något att göra imon med de är faktiskt bra. Men nu ska jag nog ta och sova.. Så de går fortare tills jag får träffa min älskling igen och ialla fall prata med honom igen. Saknar honom så sjukt mycket han betyder verkligen allt för mig. Finns ingen som betyder mer för mig en honom.  Den rosen är till min älskling<3<3 ÄLSKAR DEJ PHILIP<3        



D  

Av Näslund - 18 mars 2012 22:33

Efter en trevlig helg i Söderhamn-Eskilstuna-Strängnäs-Eskilstuna-Uppsala-Söderhamn så är man äntligen hemma men utan älskling.  

 Han är kvar i Uppsala för att imorgon åka vidare till Norge-Bergen för att ha praktik i 12 veckor (3månader). Känner mig verkligen inte alls sugen på att göra något alls, är bara trött på allt och vill a sommar nu typ.. 

Börjar nog bli sjuk igen tror ja.. Kul de eller inte. Men nedan kommer lite bilder från helgen...



 

       

                 

Av Näslund - 14 mars 2012 23:42

Då var de snart dax för att min älskling ska åka till Norge-Bergen då i 12veckor. Kommer verkligen sakna honom sjukt mycket. Men blir evt. att ja kanske åker över med hans pappa när de ska bygga hus. Kul de skulle vara även om bilresan tar drygt 13 timmar.. 


Men älskar min älskling hur långt bort han än är bara de att saknaden kommer ta kål på mig... 

   

Av Näslund - 12 mars 2012 18:05

Sitter här och tänker på allt som har hänt de senaste åren. Både braiga och dåliga saker. Men de mest positiva som har hänt är att ja har träffat min underbara sambo.

Saker händer av en anledning och de finns en mening med allt som händer. De tror ja ialla fall. Bara de att man inte vill att vissa saker ska ske, men vissa saker kan man faktiskt inte rå för. 

Den här j*a längtan tar verkligen DÖ' på mig, vill faktiskt inte vänta längre. Vill inte mera nu... Men har vell inget val kan ja tänka mig. Så hoppas de blir snart... För detta är de jag har väntat på i hela mitt liv.  Men en sak är jag ialla fall väldigt trött på och de är alla J*la kommentarer om att du är är för UNG, och massa annat skit. Har ialla fall slutat lyssna på allt sånt skit nu ialla fall.  Har ni inget vettigt att säga så ber ja er hålla truten.....(ursäkta orden).. 


Kramar


   

 

Av Näslund - 9 mars 2012 22:57

Idag har man inte gjort något speciellt, handlat fixat mat, efterrätt och fixat med massa papper till vårdcentralen. I helgen blir de plugga massa, städa och tvätta. Sen nästa helg blir de åka till Eskilstuna och hälsa på Philips bror troligen. Ska på massa möten nästa vecka-alla lika viktiga.. Sen blir de vell lite andra väldigt viktiga saker med nästa vecka som borde göras snart med älskling..Och de är INGET ja tänker skriva om här.. 


 

Rösta på mitt bidragi Jotex tävling "Designa ett rum"!

Presentation


Hej! Jag heter Veronica och bor tillsammans med min sambo och vår underbara katt Tequila & våran dotter Nellie, som föddes 27/3-13!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards