Alla inlägg under maj 2012

Av Näslund - 31 maj 2012 21:00

Blev otroligt glad när jag fick veta att jag blev godkänd i engelska A...  


Nu behöver jag inte satsa mer på de ämnet...Skönt..







Nog om de... Håller på att göra en tårta till min älskling ska fira honom med familj imon..

Blir en form av princesstårta.. Bilder och info kommer senare.. :)


Trevlig Kväll/helg allesammans!!!! =D 

Av Näslund - 27 maj 2012 21:15

Söndag idag-Morsdag!!!


Jag och min fästman (blivande man) Philip var till Bergvik och grattade en kompis mamma som fyllde år.

De var kul...   

När vi kom hem blev de gå från Lidl med skoskav/blåsor båda två. Inget mysigt men väl hemma blev de nästan bara gå och lägga sig..Skönt de eftersom jag var så himla slut i ryggen..  Älskling klippte av sitt hår  

 

        

Av Näslund - 27 maj 2012 00:40

Grattiis till ett underbar tjej vid namn Loreen som vann Eurovison Songcontest 2012.... Äntligen Sverige!!!!!




 



Av Näslund - 25 maj 2012 18:30

Blev en rejäl skratt fest med underbara vännerna, först "hämt" pizza på balkongen i regnet sen blev de dricka någon cider eller två för dem.. Jag höll mig till mitt is vatten....


Hade verkligen roligt, och mycket skratt..


Efter jag kom hem blev de mysa ner mig i soffan med underbara katten Tequila.<3     

     

Av Näslund - 23 maj 2012 18:00

Blev en promenad ut i de blå idag. var väldigt skönt ialla fall.. :)

Funderar på att gå en tur varje dag nu när de ändå är varmt och skönt ute och så ett plus så får man frisk luft.. (och sol)...


     


Av Näslund - 22 maj 2012 17:29

Idag blev de baka efter man varit in till stan-CFL och fixat ansökan till nästa termin..

Blir läsa Religion A, Svenska B & Matte C eller ja de heter ju inte så längre men ja.. De heter ju Re 1, Sv 2 & Matte 1C. Men nog om skolan.. ja ställde mig i köket när ja kom hem och bakade en sort av vetebullar...Hoppas de blir goda.. 


Men nu behöver ja massa bra och somriga tips på vad man kan baka till min älsklings fest när han fyller år den 2 Juni.. 

Något som kan bli en bra avslutning till grillat...Behöver massa tips!!! =D Men nu ska jag fortsätta baka och sen laga mat...


Kram<3

 


Av Näslund - 21 maj 2012 18:00

Var och löste ut skorna idag eftersom de var så mycket folk när vi var till skokanonen igår.

Så eftersom jag ändå skulle till Alen och lämna paket och sen handla så fixa vi skorna med.. Älskling valde två par skor, och jag som alltid har flest hade 4 par skor.. Men nu klarar vi oss ett tag. Jag valde att köpa ett par gummistövlar med foder i så kan man ha dem när de regnar och så. För eftersom mina fötter inte växer så kan ja ha dem till de går sönder om tio år eller så..    Jag är så NÖJD med mina skor...Tror älskling med är nöjd med hans eller jag hoppas de ialla fall.. Ett problem nr vi skulle lösa ut skorna var att de bara tog kontanter, jag som aldrig har de fick gå över till Ö&B och ta ut...


             

Av Näslund - 21 maj 2012 12:46

Idag blir de massa saker blir först åka ner till stan och posta ett/två paket på Alen senare vidare ut till E-center och handla och hämta/betala de skorna vi la undan igår på Skokanonen... Var för mycket folk....

Sen blir de hem igen och baka vetebullar, städa och bara ta de lugnt tror ja de blir.. Måste ringa CFL med om nästa termin.....


Letar en en klänning jag kan ha på mig på grillfesten om två helger....Detta är illa.. Hade hittat en men den fick ja inte... 



Presentation


Hej! Jag heter Veronica och bor tillsammans med min sambo och vår underbara katt Tequila & våran dotter Nellie, som föddes 27/3-13!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards