Alla inlägg under april 2012

Av Näslund - 28 april 2012 22:15

Idag var vi och kollade på musikalen "The Music Of The Night" i Alfta kyrka. Den var verkligen bra men synd att man hade  någon som satt lite i vägen framför en. Sen skulle man haft något att sitta på för att sitta på en kyrkobänk från klockan 19.00-22.00 är väldigt jobbigt för en.

   

http://helahalsingland.se/ovanaker/alfta/1.4638795-musikalparlor-i-kyrkan

Av Näslund - 25 april 2012 21:34

Nu var de ett tag sedan man var inne och skrev något men de har inte hänt så mycket nytt har fyndat lite saker bara varav två nya Gucci (ÄKTA) parfymer, me like. Och sen tre små dosor med mineral smink som kan användas till mycket olika saker bl.a till läppar och ögon. För övrigt har inte mycket hänt utom att man har haft en lite katt som har löpt nu sen i söndags eftermiddag. Men som nu börjar lugna sig. skönt de ialla fall...  Träffa även Marie och hennes lille prins i torsdags förra veckan-så gullig han är. :)

     

Av Näslund - 16 april 2012 01:14

För övrigt har denna Påsken 2012 varit en underbar period. Lite ledigt-påsklov. 

Jag verkar troligen massa glad och positiv hela tiden men de är ja inte.. Tänker massa.....Tänker lite till och så mycket att man inte kan sova längre. Går och lägger mig mellan 22-02 och somnar aldrig före 05-07.. Känns förjävligt.. Sen kan man sova bort större delen av dagarna.... Men min längtan tar nu verkligen kål på mig-de har för f*n (ursäkta språket) gått 16månader händer det något NEJ!!!

Vill inte mer nu, de kommer aldrig hända mig. De man hellst vill överallt annat känns som de inte finns med i denna världen längre.... Vad gör ja (vi) för fel? Man har rätt till hjälp efter ett års försök-men ja vill själv jag är faktiskt UNG, då bör man kunna bli de enklare om man redan varit de än gång tidigare. 


Nog tjatat om mig, hoppas ni får en trevlig vecka. Kramar :D

 

Bloppis-annons
Av Näslund - 12 april 2012 18:58

Jag säljer min oanvända Sony Ericsson Hazel i svart, den är spitter ny. 

Alla tillbehör följer med såsom laddare, head-set och usb-kabel..


Vet tyvärr inte om den är låst, men om den är de så är de till Telia.

Har inget köpkvitto då ja fick den när man inte kunde laga min gamla mobil.. 


Fråga om ni vill veta mera-Bara seriösa köpare.

Telefoner, Säljes - Söderhamn (Gävleborgs län)
Pris:    1 200:-
Telefon:    Sony Ericsson Hazel
 

Presentation


Hej! Jag heter Veronica och bor tillsammans med min sambo och vår underbara katt Tequila & våran dotter Nellie, som föddes 27/3-13!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards