Direktlänk till inlägg 1 augusti 2014

Snart dags för allvaret-vardagen!

Av Näslund - 1 augusti 2014 10:39

Nu har man inte bloggat på ett tag igen, men tiden har inte funnits. Sommar=semester.
Varit iväg och badat en del med Nellie's morfar, moster och morbror. Sen har vi varit lite med hennes farbror och farmor/farfar.
Nu är de bara 5 dagar kvar till allvaret börjar för Nellie. Dags för henne att börja förskolan. Min lilla tjej börjar bli stor. :( Väldigt blandande känslor. Men kommer gå kanon bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Näslund - 11 februari 2015 16:26

Varit på sista bm-kollen för denna graviditet. Känns skönt men bebisen har ännu inte kommit, och har den inte gjort det innan 25/2 så blir de väl igångsättning. Men ska ringa imorgon och boka tid till spec. mvc.  Allt annat ser bra ut ialla fall, ä...

Av Näslund - 9 februari 2015 16:28

Idag är det en vecka kvar till BF, och bebisen verkar trivas så bra i magen och inte ha någon plan än på komma ut. Både skönt och inte. Längtar så tills du kommer ut, dels så ja kan börja träna så ja blir snygg-smal igen. Och kan ha något annat än gr...

Av Näslund - 9 februari 2015 16:23

Gjorde verkligen ett jätte fynd idag när jag beställde en vårjacka och en sommarklänning till mig. Jackan betala ja 195kr för och ord.pris var 700kr cirka. Klänningen betala ja 36kr och ord. Pris var 449kr. Sen fick ja dessutom en gratis väska på köp...

Av Näslund - 15 januari 2015 20:00


Bestämde mig för att testa att baka snabba semlor, eller en variant på det som inte tar massa tid på jäsning i form av en vetedeg, utan detta är ett vanligt recept typ som muffins/sockerkaka.  Lagom stora och smakar lite annorlunda än vanliga på ve...

Av Näslund - 21 oktober 2014 10:22

Tiden går fort, Nellie går på dagis, sambon jobbar och jag har praktik både dagar/kvällar & helger. Men de verkar gå bra ändå. Snart är de höstlov vilket betyder att jag och Nellie är hemma en hel vecka :) skönt :) Var och kollade på en lägenhet i sö...

Presentation


Hej! Jag heter Veronica och bor tillsammans med min sambo och vår underbara katt Tequila & våran dotter Nellie, som föddes 27/3-13!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards