Alla inlägg under januari 2012

Av Näslund - 30 januari 2012 14:35

Har inte hunnit skriva något i helgen så får sammanfatta de hela men har i alla fall haft en kanon helg.


Fredags (27 Jan 2012)-- Då träffade jag Marie en sväng på furan, fika och prata massa. Trevligt som vanligt.

Sen blev de bara mysa med Philip sen när man kom hem, åt middag och massa mys.

Lördagen (28Jan 2012)-- Träffade Elin på stan vid lunch tid, kollade butiker sen for ut på E-center och fixa present till kusinen min, och massa annat. Sen blev de middag Taco med Elin & Philip. Och Vanlijmousse med kanel/sharone. 

Söndagen (igår, 29 Jan 2012) -- Blev de bara slappa hela dagen utom kvällen som de blev bada och fixa föttterna. :)


Måndag 30Januari 2012-- Denna helgen blir de nog massa skoj tror ja, både utgång och evt Gävle med tjejerna. Sen kalas på söndagen. Men nu blir de till att plugga inför svenska provet som jag har på fredag om Antiken. Kan vara bra om man klara de :) Sen blir de vidare läsa om Medeltiden. Och sånt.

På Onsdag så blir de träffa Marie och åka upp till E-hälsan och fixa massa saker.. För enligt min älskling har ja samma symtom som hon tjejen som dog av "falsk mensvärk"... Och sen prata lite med dem på CFL igen om att tenta av eng A och ta över Ma C på distans.




     

  

http://www.aftonbladet.se/halsa/article14269375.ab

Av Näslund - 25 januari 2012 18:45

Idag hade man en kanon dag på stan med en snäll och go´kompis.

Känns skönt att få bara ha någon att prata med som är tjej och förstående, tack för du finns Elin.  

Nu blir de snart kolla på film och bara mysa med min underbara älskling.    

Det finns stunder som man behöver de, speciellet i den stressiga vardagen med allt vad som ska göras. Så ska bli skönt.

Håller på att försöka komma på något som vi ska göra i helgen, får se vad de blir. =D


Så nu blir de nog koka sig en stor kopp te och krypa ner i en fotölj och kolla film och bara mysa<3


Älskar min underbara pojkvän/sambo otroligt mycket, tänk att vi har varit tillsammans i 14 månader och 7 dagar :D Tiden går verkligen fort.<3



Denna fick min älskling i lite present idag :)<3 (asken) ;)<3        




Av Näslund - 24 januari 2012 12:59

Blir mycket plugga denna terminen, men känns skönt att ha något att göra.

Får se vad denna vecka har mer att erbjuda än plugga och städa.

Evt ska ja hjälpa en kompis med matte med. Så kanske hon kan hjälpa lite med Sv B- Antiken. Måste snart göra provet där :)

 

 

Av Näslund - 22 januari 2012 21:51

Så här har min helg varit denna vecka,

är nöjd med den både tagit de lugnt och gjort viktiga saker.

Fredags (2012-01-20)-- Blev de möte, hämta busskort och sen träffa man en underbar vän Elin som kom på middag (Tacogratäng) hos oss och blev även lite plugga matte. .:)
Lördags (2012-01-21)-- Så vakna man lite efter ett och sen blev de äta frukost och göra sig i ordning för att gå över till Sara på fika för hon fyller år idag. :) Sen bara slappa hemma med tända ljus, älskling och god mat :)
Söndagen  (2012-01-22)-- Började dagen med att tvätta åtta maskiner tvätt, skura badrummet och sen bara slappa. Borde ju dammsuga hela lägenheten och skura köket med. men de får ja ta imorgon efter skolan. Har ju bara en lektion på månagar mellan 9.00-10.30 tror ja de är ;) Nyligen kollade man klart på filmen "Stand By Me" med min älskling


Sitter här och funderar om man inte ska börja träna lite skulle vara skönt kanske kan må lite bättre då och ha något annat att tänka på förutom pluggandet ifs.

Men får se hur de blir. Det får bli simma om de blir något eller styrketräning igen kanske, men simma tror ja att jag börjar med sen får ekonimin avgöra om de blir styrke med. Behöver i alla fall hitta nya badkläder om man ska börja simma. Blir nog hitta en baddräkt då för de är enklare att simma i de, men då måste den vara j*gt snygg annars kan ja inte ha den på mig ;)

-Ja, jag vet jag är kräsen men jag vill vell inte förstöra mitt utseende med en ful baddräkt.. hehe

Funderar även på att börja sola solarium kanske fast jag vet att inte är så hälsosamt.


Jag behöver verkligen något annat att tänka på en skola och ja de andra.... Förstår inte varför inget händer, de har gått ett år nu snart........

Jajaja ska försöka vara lite positiv då.. Men är inte alltid så enkelt att vara glad och positiv alltid när vissa saker inte blir av eller ja saker inte händer på rätt sätt som man själv vill. Men de är vell bara att försöka gå vidare och så. En dag blir de kanske vår tur men förhoppningsvis snart. Men man kan ju alltid hoppas på att året 2012 kommer bli vårt år :D Håller tummarna, året har ju bara nyss börjat :D



Var skönt att skriva av mig lite, och de flesta vet säkerligen inte vad jag pratar om i slutet på inlägget. Men då får ni inte veta de än :D



Hoppas ni har en trevlig fortsatt dag/söndag kväll allihopa :D

 

 

   

Av Näslund - 15 januari 2012 03:54

Hade en underbar film kväll med tre underbara tjejer igår, jätte trevlig och de måste göras om. :)

Denna helgen har blivit mkt vila- eftersom den jäkla förkylningen inte släpper.. suck..

Men nu tänkte ja ta och krypa ner i den kalla sängen med min underbara älskling som var så gullig att han följde mig halva vägen till stan och sen mötte mig när ja skulle hem igår..

Tur man har honom<3 Han är verkligen guld värld, och finns ingen som kan ta hans plats i mitt hjärta. 

Men sova var de nu som gällde-- Ha en fortsatt bra helg allesamms, och go natt på er :D  

Av Näslund - 11 januari 2012 13:22

Då har man börjat på CFL i söderhamn nu då, känns skönt att ha ngt att göra på dagarna..

Men de trista är ju att jag måste läsa om allt ja har läst på Folkhögskola (svenska A, Samhällsvetenskap A, Matte b) och evt, (Eng A). Om man då skulle tenta av de istället kostar de ju 500kronor per kurs.. Så de blir ju 2000kronor bara sådär men o andra sidan behöver ja inte läsa in dem igen. I ett halvår..

Ahhhhhh........................... Vet inte vad ja ska göra..

Plus att annars om ja nu ska läsa in dem igen så ska de köpas böcker till alla de ämnena och de kostar nästan lika mkt som tenta av dem så känns mer lönt att tenta av dem så var de ämnena borta..

Så kan man satsa allt på Religion A (distans), Svenska B (distans), Matte C (regjulärt) & evt Eng A om ja inte tentar av den med.

Men har resten av veckan på mig att tänka på hur jag ska göra...

plus att om ja tentar av de ämnena är ja klar till våren. :D


Om de är någon som vill ses får de jätte gärna höra av sig-Har inget att göra mer än tänka.... och är sjuk..


Är gärna sugen på en fika och har någon att bolla tankar med inför mitt val....

Här är en låt som får en att bli pigg å gla :D Den är väldigt bra......

Av Näslund - 9 januari 2012 17:06

Förkylning som bara känns bli värre och värre, och vintern ja den kom nyligen känns de som (snön)..

Hoppas på att man blir frisk snart-både jag och min sambo Philip ligger hemma och är dåliga.

Massa koppar te, Zyx & vila så hoppas ja förkylning släpper snart..

Imorgon blir de i alla fall träffa Mari, innan skolan börjar igen på onsdag..

Skönt att man är hemma nu efter allt resande fram och tillbaka..

(Söderhamn-Skåne-Söderhamn-Alfta-Söderhamn)


 


Här kommer min gamla blogg adress; http://nazluuund.blogg.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Veronica och bor tillsammans med min sambo och vår underbara katt Tequila & våran dotter Nellie, som föddes 27/3-13!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards