Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Näslund - 27 juni 2012 17:41

Solen skiner, himmelen är klar blå ute och de är ca; 20+.

Äntligen är sommaren tillbaka känns de som efter de har regnat och varit dåligt väder sen midsommar-dagen.

Dagen har gått åt till att städa hela lägenheten, dammsugit, skurat badrummet. Blir nog till att våttorka senare. 

 

Efter middagen blir de ut och gå en runda i de fina vädret.    

Har i alla fall på tal om något helt annat hittat en bikini som en unik som inte kostade 1000kr.. ^^

Bilder får ni se imorgon då den troligen kommer på posten.   

 

  Håller även på att planera hur de blir den 3 Augusti 2012 (då har vi varit förlovade i ett år). Och troligen kommer vi (jag och min sambo) vara i Skåne då så funderar på om vi ska åka till Långa Bryggan i Bjärred då. Där min älskling friade till mig. Äta middag, kolla på solnedgången och kanske t.o.m byta till de ringar vi egentligen ska ha. Riktiga guld ringar.....  Får se hur de blir med den dagen men skulle vara mysigt att göra något speciellt då. Eftersom enligt gammal tradition så skulle de varit så att vi skulle varit gifta senast inom ett år från den 3 Aug 2011..   

 

 

  

 

 

 

 

 

Presentation


Hej! Jag heter Veronica och bor tillsammans med min sambo och vår underbara katt Tequila & våran dotter Nellie, som föddes 27/3-13!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards